EXTREME E
CUPRA skelbia apie savo dalyvavimą „Extreme E“ – lenktynėse su laiku
Įelektrinimas ir važiavimo savybės visada buvo CUPRA prekės ženklo dėmesio centre, kai mes nuo „Formulės E“ įkūrimo pradėjome dalyvauti šiose lenktynėse ir kai sukūrėme pirmąjį lenktynėms skirtą kėbulinį elektrinį automobilį „CUPRA e-Racer“. Šiandien CUPRA elektrinio mobilumo vizija tapo svarbia kaip niekad, nes mes planuojame prisidėti prie lenktynių, kurias visi galime palaikyti.
Pasinaudodama pirmojo savo „CUPRA Garage“ iškilmingo atidarymo Vokietijos mieste Hamburge proga, CUPRA paskelbė apie savo dalyvavimą „Extreme E“ lenktynių serijoje, pagrindiniu lenktyninės komandos partneriu pasirinkdama „ABT Sportsline“; prie šios elektrinės odisėjos CUPRA prisidės savo inžinierių ir vairuotojų komanda.
Kas yra „Extreme E“?
Sukurtas „Formulės E“ įkūrėjo, Alejandro Agag, „Extreme E“ yra lenktynių renginys, kurio tikslas – iš naujo atrasti motorinį sportą. Nukeldamas elektrinių automobilių lenktynes į atokiausius mūsų planetos kampelius keturiuose žemynuose su Arkties ledynais, dykumomis, atogrąžų miškais ir vandenynais, šis neįprastas sportinis renginys siekia atkreipti visuomenės dėmesį į klimato pokyčių iššūkius įvairioms ekosistemoms, ir tuo pačiu pademonstruoti vien elektra varomų SUV automobilių važiavimo savybes ekstremaliomis sąlygomis.
Lengvi elektriniai bekelės lenktyniniai automobiliai varžysis serijoje lenktynių, sudarytų iš kvalifikacijos, pusfinalio ir finalo dviejų ratų 5 mylių ilgio bekelės trasoje. Palaikant lyčių lygybės principą tiek darbo vietoje, tiek motoriniame sporte, komandose bus po vieną moterį ir vieną vyrą, kurie pasikeis vietomis po pirmojo rato. CUPRA ambasadorius Mattias Ekström jau patvirtintas, kaip lenktynininkas vyras, o apie lenktynininkę moterį tikimasi neužilgo taip pat pranešti.
„Extreme E“ tikslas yra skatinti tvarumą ir elektrinių transporto priemonių naudojimą planetai apsaugoti – tai vizija, kuria CUPRA taip pat tiki. Galimas dalykas, kad „Extreme E“ prižiūrės nepriklausomų ekspertų grupė iš Kembridžo ir Oksfordo universitetų. Be to, renginio organizatoriai pasiūlė visą įrangą gabenti specialiai perdarytu Karališkojo pašto laivu (RMS), kuris taptų ir mobiliąja aplinkos tyrimų laboratorija, tokiu būdu atsisakant taršių lėktuvų ir remiant ekologinį tvarumą, kad dar labiau sumažėtų kenksmingas tolimųjų gabenimų poveikis aplinkai.